Veľtrhy, výstavy a prezentácie
Prezentácia Trnavy na domácich a zahraničných výstavách
Plánujeme prezentovať destináciu Trnavy a prilahleho regiónu prezentovať na domácich a zahraničných výstavách a veľtrhoch podľa pravidiel moderného destinačného marketingu. Snahou propagácie Liptova v rámci týchto podujatí je podľa možností jej maximálne zviditeľnenie a upútanie na jej ponuku ako atraktívnej a „živej“ dovolenkovej destinácie so všetkými jej atraktivitami. Cieľom prezentácie regiónu pod hlavičkou Klastra Liptov je vymanenie sa z väčšinovej anonymity vystavovateľských subjektov a aktívna podpora predaja destinácie využitím všetkých možností kontaktu s odbornou ako aj laickou verejnosťou, ktoré veľtrhy a výstavy ponúkajú. Či už sa jedná o prezentáciu regiónu a jeho jednotlivých atraktivít v podobe konkrétnych subjektov cestovného ruchu a miest (doteraz predovšetkým zakladajúcich členov Klastra Liptov) v rámci vlastnej expozície Klastra Liptov alebo v rámci expozície Slovenska (zastrešovanou SACR-om), zabezpečuje marketingová centrála regiónu v prospech členov a destinácie priamo na mieste čo najkomplexnejšie aktivity. Zastúpenie Klastra Liptov ako oficiálnej marketingovej centrály na organizovaných tlačových konferenciách, poskytovanie rozhovorov a vyjadrení pre médiá v prospech destinácie a vždy k aktuálnym témam, zasielanie tlačových správ v potrebnom jazyku do oficiálneho balíka tlačových správ SACR-u za destináciu Slovensko, distribúciu vlastného tzv. „mediálneho“ balíka za región Liptov novinárom a touroperátorom, podporu prezentácie regiónu požiadavkou na aplikáciu loga a odkazu na webstránku www.visitliptov.sk regiónu Liptov v rámci grafických prvkov expozície Slovenska.
Prezentácia Trnavy na domácich a zahraničných výstavách
Plánujeme prezentovať destináciu Trnavy a prilahleho regiónu na domácich a zahraničných výstavách a veľtrhoch podľa pravidiel moderného destinačného marketingu. Snahou propagácie Trnavy v rámci týchto podujatí je podľa možností jej maximálne zviditeľnenie a upútanie na jej ponuku ako atraktívnej a „živej“ dovolenkovej destinácie so všetkými jej atraktivitami. Cieľom prezentácie regiónu pod hlavičkou Trnava Tourism je vymanenie sa z väčšinovej anonymity vystavovateľských subjektov a aktívna podpora predaja destinácie využitím všetkých možností kontaktu s odbornou ako aj laickou verejnosťou, ktoré veľtrhy a výstavy ponúkajú. Či už sa jedná o prezentáciu regiónu a jeho jednotlivých atraktivít v podobe konkrétnych subjektov cestovného ruchu a miest v rámci vlastnej expozícieTrnava Tourism alebo v rámci expozície Slovenska (zastrešovanou SACR-om), zabezpečuje marketingová centrála regiónu v prospech členov a destinácie priamo na mieste čo najkomplexnejšie aktivity. Zastúpenie Trnava Tourism ako oficiálnej marketingovej centrály na organizovaných tlačových konferenciách, poskytovanie rozhovorov a vyjadrení pre médiá v prospech destinácie a vždy k aktuálnym témam, zasielanie tlačových správ v potrebnom jazyku do oficiálneho balíka tlačových správ SACR-u za destináciu Slovensko.